Корпоративні свята досить швидко увійшли і закріпились в наших колективах, встигнувши стати невід'ємною частиною корпоративної етики, культурою застілля і просто приємним варіантом проведення часу.

Кожне свято особливе, і найприємніше, коли ти в N-ну кількість разів потрапляєш в знайомий колектив, який тобі радий і готовий знову разом створювати свято. Він чекає від тебе свіжу порцію позитивних емоцій, адреналіну і гарного настрою - це і є та невидима нитка, з якої починається ведучий. Найчастіше, це можливо під час проведення корпоративів, оскільки зустрічаємося ми кілька разів на рік: корпоративне свято, професійне свято, ювілей компанії, корпоративний Новий Рік, корпоративний виїзд на природу, дилерська конференція, виїзна конференція для партнерів, співробітників, тімбілдінг, прес-конференції .

Все починається зі створення безпосереднього контакту з аудиторією і прихильність до себе. Наступним кроком є підбір стійких мотивів. Це і є той важіль, за допомогою якого можна звернути гори в суспільних відносинах. Визначення мотивації - це створення направленості на досягнення мети. Вона повинна бути проста і доступна.

Корпоратив Grammy, який проходив в затишному ресторані "Анастасія" з його інтер'єром, що містить нотнки класики, став найкращим місцем для спілкування в дусі світської вечірки, а об'єднуючим всіх мотивом стала музика, яку уособлює всесвітньо відома премія Grammy. "Парад зірок" проходив в атмосфері glamour party, яку доповнювали строгі смокінги та елегантні бутоньєрки дам від партнера дизайн-студії "Victoria".

Відкриваючи завісу "професійної кухні" зізнаємося, кожне замовлення повне сюрпризів і несподіванок. Протягом першого етапу: йде притирання характерів - ведучий - зал, проходить знайомство, встановлюється зворотний зв'язок і, як тільки цей процес пройшов успішно, можна констатувати, що свято вдалося, не дивлячись на те, що він тільки почався. Це, звичайно, непросто, відіграє роль і професіоналізм і підготовка. Ведучий завжди підтримує свою форму, удосконалюючись в софістиці, риториці, імпровізації і т.д. Кожен раз - новий іспит і все по новому, адже аудиторія змінюється, змінюються її інтереси, цілі та мотиви їх досягнення.

× Головна Про нас Послуги Заходи Блог Фотозвіти Відеозвіти Контакти
UARU